Luftig smør
Mette
11. december 2007 kl. 08.25
Jeg skriver fordi jeg for nylig har været på restaurant Sokrates i Kolding og spise. Til forret fik vi noget hvidløgssmør med brød, smøret var meget luftigt og blødt i det. Så jeg spurgte tjeneren hvordan de fik det så luftigt, han sagde at de bare rørte i det, det var ikke blandet op med noget. Mit spørgsmåk er så kan man virkelig få smør så luftigt på den måde, og skal man røre/piske på nogen bestemt måde?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.