Mad - kun for Mænd!
Anders Damm
19. januar 2010 kl. 12.20
Jeg har gang i et lille projekt, hvor jeg godt kunne tænke mig noget feedback og hvilket forum er mere oplagt en Maduniversets.
Projektet henvender sig hovedsageligt til madinteresserede mænd, men pigernes feedback er naturligvis også mere end velkommen, så kom med den:
GastroMand.dk
PS. Håber ikke jeg overtræder nogle regler med dette indlæg.
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.