Mad på Tur?
Rasmus
16. august 2005 kl. 07.36
Hey alle
Mit første indlæg så i må ikke være så onde ved mig.. ;)
Vi skal på Intro tur og skal lave mad, 3 gutter og 2 gutinder..
Så det skal være rellativt nemt, og ikke tage for meget tid.
Vi skal lave mad til 70 (1 måltid) og det skal somsagt være simpelt..
Det er på et begranset budget, dog kan vi stadig godt bruge nogen penge
Håber der er nogen som der har lyst til og hjælpe os med ideer til hvad vi kan lave og opskrifter
Knus og kyss
guldager.....
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.