Mad på Tur?

Rasmus
16. august 2005 kl. 07.36
Hey alle Mit første indlæg så i må ikke være så onde ved mig.. ;) Vi skal på Intro tur og skal lave mad, 3 gutter og 2 gutinder.. Så det skal være rellativt nemt, og ikke tage for meget tid. Vi skal lave mad til 70 (1 måltid) og det skal somsagt være simpelt.. Det er på et begranset budget, dog kan vi stadig godt bruge nogen penge Håber der er nogen som der har lyst til og hjælpe os med ideer til hvad vi kan lave og opskrifter Knus og kyss guldager.....

Kommentarer (1)

Skriv kommentar