Mad til tolv unge piger

Mia
17. november 2009 kl. 16.01
Hej alle dejlige madentusiaster! På fredag holder jeg min 22 års fødselsdag for 11 piger, der kommer og spiser efterfulgt af en aften ude i det københavnske natteliv. Jeg har søgt en masse på nettet for at samle inspiration til noget mad jeg kan servere. Jeg vil gerne servere en lækker aftensmad for dem, men jeg kan simpelthen ikke komme på noget der er let og lækkert i et omfang til tolv personer? Selvfølgelig må det gerne være nogenlunde økonomisk, men alle forslag er velkomne. Håber i kan hjælpe mig. Hilsen den håbløse kok.

Kommentarer (1)

Skriv kommentar