Madopskrifter.

Sofie
6. juli 2006 kl. 19.09
Først vil jeg lige sige tak for et dejligt forum, jeg syntes det er alletiders, nemt at gå til og nemt at dele viden med andre... Det kunne være rigtig fedt hvis folk !? ville kommentere opskrifterne noget mere, har det bedst med at der er kommentare på opskriften for at se om det er noget man vil lave eller om det er spild af tid, det kunne også være fedt hvis folk ville skrive lidt om hvad de syntes man ellers kunne gøre ved opskriften! ;"tilsæt evt. lidt mindre sukker og lidt mere salt" et eks. he! Kom igang med at kommentere! det ville dælme være dejligt

Kommentarer (1)

Skriv kommentar