Mangler en god kransekage
Mette
9. november 2012 kl. 04.41
Hej alle madfanatikere..
Jeg mangler en knald-god kransekage opskrift da jeg har kastet mig ud en hjemmelavet en af slagsen i år - syntes sgu altid dem man køber er så tørre ;-)
Håber I kan hjælpe mig.
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.