Mangler en god kransekage

Mette
9. november 2012 kl. 04.41
Hej alle madfanatikere.. Jeg mangler en knald-god kransekage opskrift da jeg har kastet mig ud en hjemmelavet en af slagsen i år - syntes sgu altid dem man køber er så tørre ;-) Håber I kan hjælpe mig.

Kommentarer (1)

Skriv kommentar