Mangler i opskrifter
Jette
8. februar 2010 kl. 18.48
Det er ikke os alle der er så hjemmevandte i et køkken, at vi kan lave mad på 'slum'. Nogle opskrifter er så mangelfulde mht. til mængdeangivelser, at det er umuligt at følge dem.
Dertil ser jeg også ofte fejl, som f.eks. en ingrediens der ikke er nævnt, men så dukker op i fremgangsmåden.
Når brugere opretter kommentarer og gør opmærksom på fejlene, sker der aldrig noget.
Det ville være rart med en knap man kan trykke på, når man opdager en mangelfuld/fejlbehæftet opskrift. Så kunne en admin kigge på den og evt. fjerne den.
Det var bare et forslag herfra :-)
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.