mangler opskrift på woksauce.
Alvaro M
27. december 2003 kl. 14.00
Hejsa..
Jeg står og mangler opskriften på woksauce. Ikke sur-sød saucen, men den der lidt tykkere soya agtige sauce.
Hvis du har en idé om hvordan man laver denne sauce, så post dit svar her :D på forhånd tak!
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.