mangler opskrift på woksauce.

Alvaro M
27. december 2003 kl. 14.00
Hejsa.. Jeg står og mangler opskriften på woksauce. Ikke sur-sød saucen, men den der lidt tykkere soya agtige sauce. Hvis du har en idé om hvordan man laver denne sauce, så post dit svar her :D på forhånd tak!

Kommentarer (1)

Skriv kommentar