Navn på madpakkerne

Sanne1978
13. december 2017 kl. 08.00
Hej alle, Nu ved jeg ikke om der er andre end mig, som har problemer med at masterforum_bodies forsvinder i børnenes daginstitution. Jeg har egentlig indtil nu benyttet mig, af at skrive mine børns navn på madkasserne med en tusch, som skulle kunne klare opvaskemaskine osv. Men den duer simpelthen ikke. Derfor er jeg begyndt at bruge de her navnemærker, som man også bruger i ungernes tøj – I kan se dem her: https://byhappyme.com/dk/navnemaerker/8-navnemaerker.html. Jeg sætter dem bare på madkasserne og så holder navnemærkerne til opvaskemaskinen. Super smart og nemt. Ville bare give tippet videre :-) Mvh. Sanne

Kommentarer (1)

Flumler
24. maj 2024 kl. 12.42
Mr. Beast dolmer

Skriv kommentar