NY : Tøm køleskabet
maduniverset.dk
16. september 2003 kl. 19.31
Hej Alle,
Hvad syntes i om den nye "Tømkøleskabet" som er på forsidne af maduniverset.dk ??
Hilsen
Team Maduniverset.dk
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.