Nyt design Ris & ros
maduniverset.dk
20. september 2003 kl. 19.53
Hej Alle,
Hvad syntes i om det nye design??
Vi har gjort det bredere så man nu skal have 1024*768 i skærm opløsning før man kan se hele sitet.
Vi har givet sitet lyse farver og sat alle søge muligheder i højer side..
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.