Nyt design Ris & ros

maduniverset.dk
20. september 2003 kl. 19.53
Hej Alle, Hvad syntes i om det nye design?? Vi har gjort det bredere så man nu skal have 1024*768 i skærm opløsning før man kan se hele sitet. Vi har givet sitet lyse farver og sat alle søge muligheder i højer side..

Kommentarer (1)

Skriv kommentar