Nytårs aften....
Camilla Illemann
17. december 2007 kl. 19.26
Hej. Vi har inviteret gæster til nytårs aften (vi bliver 8 ialt), og vi skal have noget krondyr. Har bestemt at vi skal have nogle ovnbagte rodfrugter til, men kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal lave af sauce og andet tilbehør. Nogle forslag, er rimelig ferm i et køkken.
På forhånd tak. Camilla
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.