Nytårsmenu
Tapas
28. december 2008 kl. 10.40
Hej
Søger lidt inspiration til hvordan jeg får både steg og tilbehør ovnstegt, når jeg kun har 1 ovn.
Forsøger mig med Bente Killians kartoffeltårn, som kan gratineres i ovnen, når stegen er kommet ud for at hvile. Se så er dét problem løst. Tror I det bliver godt, hvis jeg også kommer lidt revet - enten mozzarella eller parmesan - i mosen til kartoffeltårnene?
Vil også gerne have bagte rødløg og langtidsbagte tomater, kan jeg lave disse i mikroovn? Og hvordan?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.