Ønskesedler?
Bente Kilian
27. februar 2006 kl. 17.47
Jeg har undret mig over, hvad man skal bruge "ønskesedler" til.
Det er den kategori, der står nederst på brugerområde.
Er der nogen, der kan oplyse mig om det?
Hilsen Bente.
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.