øv øv i er for sløve !!

jeanette wagner
19. april 2006 kl. 14.19
Hej !! Vil da lige høre om jeg er den eneste der syntes der går for lang tid inden ens opskrifter og billeder kan ses af andre brugere ??Jeg syntes det er meget kedeligt for det er jo ellers et godt madunivers..Håber i kan gøre lidt ved det !!mvh. Wagner

Kommentarer (1)

Skriv kommentar