Oksespidsbryst?
Alberte-Maj
22. november 2011 kl. 11.17
Hej med jer.
Da det er første gang jeg er herinde, og er lidt i tvivl om det er ok at oprette dette spørgsmål, så ret mig endelig, hvis man ikke må :)
Men nu har jeg før weekenden gnedet et fint stykke oksespidsbryst i sukker/salt, efter frk. Jensen´s kogebog, men hvad med tilberedningen?
Nogle der har et par gode tip/ideer til det?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.