opdatering
nokia666
14. september 2003 kl. 05.59
Er jeg den eneste der syntes det er surt at bruge tid på at skrive opskrifter ind, når der ikke sker nogen opdaterning. I skriver selv et par dagen, nu er der gået 6. Sig dog til hvis i ikke kan følge med! Os så få lavet noget.
Mette
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.