Osmanish pan
Maiken
27. januar 2006 kl. 09.36
Hej
Er der nogen, som evt. ligger inde med en opskrift på - Osmanish pan - som er en tyrkisk ret, der i tyrkiet bliver serveret i en slags stentallerken og serveres med ris. Den kan minde lidt om en gryderet. Smager fantastisk.
Hilsen Maiken
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.