Osmanish pan

Maiken
27. januar 2006 kl. 09.36
Hej Er der nogen, som evt. ligger inde med en opskrift på - Osmanish pan - som er en tyrkisk ret, der i tyrkiet bliver serveret i en slags stentallerken og serveres med ris. Den kan minde lidt om en gryderet. Smager fantastisk. Hilsen Maiken

Kommentarer (1)

Skriv kommentar