Ost til Raclette
Bente Kilian
5. marts 2005 kl. 14.30
Har fået en raclette i julegave.
Har prøvet at stege kød, champignoner,grøntsager m.m.
Har også lavet omeletter på den.
Alt sammen udmærket.
-Men jeg er i tvivl om hvilken ost, der skal bruges. Det er åbenbart en helt speciel racletteost?
Hvor køber man den?
Hvad hedder den?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.