Ost til Raclette

Bente Kilian
5. marts 2005 kl. 14.30
Har fået en raclette i julegave. Har prøvet at stege kød, champignoner,grøntsager m.m. Har også lavet omeletter på den. Alt sammen udmærket. -Men jeg er i tvivl om hvilken ost, der skal bruges. Det er åbenbart en helt speciel racletteost? Hvor køber man den? Hvad hedder den?

Kommentarer (1)

Skriv kommentar