Pralbønner i madlavning?
Bente Kilian
1. juni 2005 kl. 19.57
Jeg dyrker hvert år en del pralbønner i haven.
Jeg har dem mest til pynt, men nu er jeg kommet til at tænke på om de kan bruges i madlavningen og hvordan?
Hilsen Bente.
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.