Pralbønner i madlavning?

Bente Kilian
1. juni 2005 kl. 19.57
Jeg dyrker hvert år en del pralbønner i haven. Jeg har dem mest til pynt, men nu er jeg kommet til at tænke på om de kan bruges i madlavningen og hvordan? Hilsen Bente.

Kommentarer (1)

Skriv kommentar