Privat kokke/mad arrangement?
Martin
29. april 2009 kl. 18.42
Hej Alle
Jeg ville høre om der er nogen der kender et sted, helst i københavn, hvor man, 7 kammerater, kan komme og hygge sig med at lave god mad sammen med en kok og selvfølgelig hygge sig endnu mere med at spise maden bagefter. Jeg synes jeg har hørt om dette koncept som firmaarrangement og lign., men jeg ved ikke hvor. Håber der er nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.