Restaurantvaner
Daniel
18. april 2013 kl. 08.48
Hej MU,
Jeg er i øjeblikket igang med at lave bacheloropgave, og det kunne være super lækkert hvis I gad dele jeres oplevelser med mig omkring restaurantbesøg.- Det gør I ved at svare på dette spørgeskema (kun 10 spørgsmål) : https://docs.google.com/forms/d/1e7jYcI8T_Btkn4evlD5gZseYUizF6iG9Ez6D7YL6hsI/viewform
Tusind tak :)
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.