Restaurent i Helsingør med god dansk mad?
Thor Nørregaard
21. juni 2005 kl. 16.04
Nogen som kender en god restaurent i Helsingør med god dansk mad? eks. mørbrad, flæskesteg etc.??
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.