Røgning
Hansens Opskriftservice
29. juli 2005 kl. 13.14
Hej
Jeg har købt en Gourmani 3 i en røgegrill.
Er der nogen der har erfaringer med denne røgegrill?
Jeg kunne også godt tænke mig nogle opskrifter omhandlende røgning, er der nogen der ligger inde med det, må de meget gerne offetliggøre dem her på siden
På forhånd tak.
mvh.
Erik
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.