Røgning

Hansens Opskriftservice
29. juli 2005 kl. 13.14
Hej Jeg har købt en Gourmani 3 i en røgegrill. Er der nogen der har erfaringer med denne røgegrill? Jeg kunne også godt tænke mig nogle opskrifter omhandlende røgning, er der nogen der ligger inde med det, må de meget gerne offetliggøre dem her på siden På forhånd tak. mvh. Erik

Kommentarer (1)

Skriv kommentar