Sifon opskrift
Arne
25. september 2013 kl. 09.39
Hej alle,
Jeg har fundet denne opskrift på kartoffelmos i sifon, som jeg tænkte at prøve.
http://www.molekymi.dk/blogs/opskrifter-1/9264571-kartoffelskum-i-sifon?comment=219524715#comments
Er der nogle på dette forum der har prøvet den, eller noget der minder om det, her snakker jeg om mad i sifonflaske andet en altså flødeskum :)
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.