Skov og granhonning?
Alberte-Maj
1. marts 2012 kl. 17.19
Jeg har fået en super lækker Skov og gran honning, som dufter utrolig godt, men mit problem er, at jeg aner ikke hvilken form for mad/retter, som jeg kan bruge det til?
Jeg prøvede at lave en marinade til kylling af det (har prøvet med alm. honning) men det smagte simpelthen skrækkeligt desværre! :-/
Hvis der var nogle af jer, der kender til gode muligheder med denne slags honning, så skriv endelig! :O)
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.