Skriv ordenligt!!!
betina rasmussen
26. juli 2007 kl. 11.15
er et par gange stødt på kommentarer til mine og andre brugers opskrifter, som på mig virker meget grove. Senest på "soyamarineret mørbra på gril" Man kan da i det mindste skrive pænt til andre. Synes man skal tænke sig grundigt om, inden man bare skriver
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.