Smid nogle kilo her op til sommerferien

Lars Hansen
23. maj 2013 kl. 18.32
Hej allesammen En god måde hvorpå man kan smide et par kilo her op til sommer er ved at lave madplan. Når du laver madplan er de ugentlige måltider fastlagt og du har hver aftens måltid at se frem til. I stedet for at skulle finde på noget hver eneste aften og blive fristet af alverdens små fristelser hver dag. Min kæreste og jeg anvender selv http://www.madplanuge.dk Der kan vi let lave en madplan hver uge af vores egne opskrifter og se indkøbslisten.

Kommentarer (1)

Skriv kommentar