Spørgeskema om madspild
Mads Porse Pedersen
31. august 2013 kl. 13.39
Hej alle brugere på Maduniverset.dk ,
Jeg er en student på ZBC gymnasium i Ringsted. I forbindelse med et projekt om madspild har jeg behov for at lave en undersøgelse, som skal understøtte projektet. Derfor har jeg behov for at så mange af jer gider at svare på et spørgeskema. Det tager under 5 minutter at besvare.
På forhånd tak :)
Linket: http://www.surveymonkey.com/s/G7LTKMX
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.