Spørgsmål til kageopskrift
ann2989
7. december 2012 kl. 10.02
Hej
Jeg skal netop til at afprøve opskriften Engelsk julekage fra Kogebogen Menu - Juleretter.
Altså, først så skal det hele blandes, og bages og afkøles - så langt intet Problem.
Men så står der "Overtræk kagen med glasur og stil kagen til tøring i mindst 2 døgn, før den skal serveres"
Hvis jeg opbevarer kagen i en kagedåse, tørrer den så deri, eller skal jeg la' den stå i 2 døgn, og først derefter putte den i kagedåsen?
Håber der er nogen der kan hjælpe - gerne hurtigst muligt.
På forhånd tak!
ps Jeg er ny her på siden - er der nogen der kan forklare mig hvad point går ud på..?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.