Spørgsmål til kageopskrift

ann2989
7. december 2012 kl. 10.02
Hej Jeg skal netop til at afprøve opskriften Engelsk julekage fra Kogebogen Menu - Juleretter. Altså, først så skal det hele blandes, og bages og afkøles - så langt intet Problem. Men så står der "Overtræk kagen med glasur og stil kagen til tøring i mindst 2 døgn, før den skal serveres" Hvis jeg opbevarer kagen i en kagedåse, tørrer den så deri, eller skal jeg la' den stå i 2 døgn, og først derefter putte den i kagedåsen? Håber der er nogen der kan hjælpe - gerne hurtigst muligt. På forhånd tak! ps Jeg er ny her på siden - er der nogen der kan forklare mig hvad point går ud på..?

Kommentarer (1)

Skriv kommentar