stadigvæk sløve..
Lena Dejbjerg
11. november 2007 kl. 18.08
Jeg har lige læst et tidligere indlæg om at brugerne mener det tager for lang til at oploade sine opskrifter. Og derefter blev det lovet at der villle komme større flow. Personligt synes jeg ikke det mærkes. Men måske er det fordi jeg besøger siden dagligt og synes det kunne være dejligt at få noget mere gang i siden.. Melder mig gerne frivilligt til at hjælpe med godkendeler af opskrifter, hvis der er der det kniber.
Venligst
Lena Dejbjerg
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.