Sund mad???
Jakob
10. november 2010 kl. 14.01
Hej
Jeg er i gang med at skrive mit afsluttende speciale om sund mad, og i den forbindelse vil det være en stor hjælp, hvis du vil besvare et spørgeskema ved at klikke på nedenstående link. Det tager kun 5-6 minutter.
http://www.defgo.net/s.asp?id=1265187&c=ZSGBAAV&l=da
Ved at deltage kan du samtidig vinde biografbilletter, inkl. snacks og drikkelse.
På forhånd mange tak for hjælpen
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.