Sushi med god Karma

Kasper Porsmose
13. juni 2013 kl. 08.54
Jeg læste nogle brugeres kommentarer på manglende skandinavisk inspiration hos restaurationerne i Danmark. Der er for mange Italienske, græske, tyrkiske restauranter, i et land hvor man gerne vil se noget skandinavisk præget. Jeg faldt over en restaurantkæde der virkelig gør noget for at bidrage til dette, det er www.karmasushi.dk En oplevelse værd, hvis man vil se noget skandinavisk inspireret i et fusionskøkken.

Kommentarer (1)

Malthe Johansen
3. marts 2024 kl. 23.55
Test kommentar

Skriv kommentar