Syltning med eddike
rambler
16. august 2008 kl. 16.57
Hej,
Jeg forsøgte at sylte nogle peberfrugter med en gæret økologisk slots eddike (hedder den vist).
Desværre er den lidt for sur for min smag, så jeg ville lige hører om man kan koge den op med noget sukker EFTER den egentlig er sat på hylden.
Eller måske er der ligefrem et andet trik, der kan forsøde den lidt.
tak
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.