Tabe sig med stenalderkost
Mette Hansen
1. november 2012 kl. 08.53
Jeg er gået igang med paleo kost. Og spiser ifølge http://www.nem-opskrift.dk/stenaldermad-paleo/ - men forstår ikke helt om jeg gerne må spise fed ost og madlavningfløde.. Ellers om det er helt yt i denne diæt?
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.