Thailansk sprød oksekød
Anne
9. maj 2007 kl. 21.05
Er der nogen som kan hjælpe mig. Jeg har et par gange fået, på thai restauranter i udlandet, sådan noget sprød stegt oksekød i strimler. Som om der er en skorpe på. Smager ufattelig godt, og ville jo gerne selv kokkerere det :o) men kan ikke finde en opskrift... Nogen som kan hjælpe???
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.