Tomatillos i København?
Troels Mikkelsen
11. september 2011 kl. 15.52
Hejsa!
Jeg står og skal lave en Chili Verde. Til sådan en skal man blandt andet bruge tomatillos, en fætter til ananaskirsebærret (http://en.wikipedia.org/wiki/Tomatillo).
Er der nogen der ved om/hvor disse kan købes i København?
Venlig hilsen!
\T
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.