TORSKEPAKKER

Cammie
11. september 2007 kl. 18.47
Hej, Jeg fandt for nogle år siden en opskrift i et ugeblad med torskepakker. torsk der er hakket eller noget i den stil og kommet i sådan noget dej man bruger til forårs ruller. Nogen der kender den opskrift. jeg mangler den, kunne meget godt tænke mig at prøve den. Tænker tit på den, og har søgt herinde og andre steder, men kan ikke finde den..

Kommentarer (1)

Skriv kommentar