Tranebærskum
Annilise T. Dejbjerg
12. marts 2008 kl. 11.21
Hej
Har været på restaurant og fik en lækker kyllingpatê med tranebærskum. Er der nogen som ved hvordan man laver tranebærskum. Jeg går ud fra at det er flødeskum pisket med tranebær, men hvordan, uden at flødeskummet bliver tyndt? Og hvor meget tranebær og er det evt. kun saft fra tranebær der bruges??? Hjælp, hvis du kan....
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.