Udsprøjtet citron..
Annette
18. marts 2009 kl. 04.08
Flere gange har jeg set i en opskrift fra Danmark, at man skal bruge skallen af en udsprøjtet citron.
Er der nogen der kan forklare en dansk-canadier hvad det betyder?
tak på forhånd
Annette
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.