Vær med til at udvikle nyt magasin om mad
Astrid Colding Sivertsen
30. marts 2011 kl. 21.04
Vi er en gruppe studerende ved journalisthøjskolen i Aarhus som er gang med at udvikle et nyt madmagasin hvor kodeordene er kvalitet og passion. Det er en del af vores undervisning, så vi er altså ikke et kommercielt foretagende. Derfor tillader jeg mig at skrive på dette forum.
Vi har brug for en gruppe mad-interesserede mennesker der kunne tænke sig at være med i en fokusgruppe, altså et møde hvor I ser vores magasin og kommer med jeres uforbeholdne mening.
Mødet finder sted på Journalisthøjskolen i Aarhus d. 8. april kl. 15.00-17.30.
Hvis du synes det lyder interessant, så kontakt Astrid: [email protected]
Kommentarer (1)
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.