Vanilleboller

Jannie Lind
25. oktober 2005 kl. 11.00
Hejsa... Er der nogen der har en opskrift på vanilleboller? Jeg tror nok det er en svensk "opfindelse"...

Kommentarer (1)

Skriv kommentar