Konkurrencen om at blive Årets Kok 2011 er i gang

Årets Kok 2011 afholdes i Bella Center København lørdag den 26. februar 2011. DRs TV-transmission komer til at forløbe således: Kl. 17.50-18.30: DR transmitterer første del af konkurrencen Kl. 19-00-20.30: DR transmitterer finaleafslutningen Du kan læse mere om tilmelding, konkurrencen og præmier i vores udbudsmateriale herunder eller download den som pdf her -> http://www.aaretskok.dk/da-DK/~/media/Filer/Campaign/Kok11/Kokkeudbud2011_low.ashx Se Finalister og mere info om arrangementet her -> http://www.aaretskok.dk/da-DK/Deltagere.aspx