fond i isterningsposer

maduniverset.dk
Oprettet af

Beskrivelse

når jeg engang i mellem laver fond herhjemme, laver jeg altid en god stor gyde fuld, men jeg fryser dem i isternings poser så kan jeg altid brakke et par terninger d til en sovs el suppe og fryse de andre videre..

Skriv kommentar